Snežana Jovanović Šikica


Snežana Jovanović Šikica – 1983 – Srce Te Je Proglasilo Krivim

Snežana Jovanović Šikica – Srce Te Je Proglasilo Krivim
Snežana Jovanović Šikica – Otisla Bih Da Te Nisam Srela
Snežana Jovanović Šikica – Ko Ce Tebe Da Zameni
Snežana Jovanović Šikica – Jos Te Nocas Cekam
Snežana Jovanović Šikica – Ti Si Ljubav Koju Dugo Trazim
Snežana Jovanović Šikica – Ne Mogu Te Preboleti
Snežana Jovanović Šikica – Ne Treba Mi Tvoje Cvece
Snežana Jovanović Šikica – Suza Suze Stize

Snežana Jovanović Šikica – 1990 – Koliko Se Tuge Skupilo U Meni

Snežana Jovanović Šikica – Koliko Se Tuge Skupilo U Meni
Snežana Jovanović Šikica – Niko Te Ne Sme Voleti
Snežana Jovanović Šikica – Ciganska.Dzipsi Lambada
Snežana Jovanović Šikica – To Su Lude Godine
Snežana Jovanović Šikica – Navadi Se Moj Komsija
Snežana Jovanović Šikica – Sikica
Snežana Jovanović Šikica – Landala
Snežana Jovanović Šikica – Rekli Smo Zbogom
Snežana Jovanović Šikica – Nema Vise Ljubavi
Snežana Jovanović Šikica – Boro

Snežana Jovanović Šikica – 1991 – Dili Romnji

Snežana Jovanović Šikica – Dili Romnji
Snežana Jovanović Šikica – Dosla Sam Ti Sine
Snežana Jovanović Šikica – Ti Si Samo Senka Prolaznika
Snežana Jovanović Šikica – Daj Mi Boze Snage
Snežana Jovanović Šikica – U Pustim Nocima
Snežana Jovanović Šikica – Pesmom Vam Ljubav Dajem -
Snežana Jovanović Šikica – Ko Ce Tebe Da Zameni
Snežana Jovanović Šikica – Da Li Volis.E Ruska

Snežana Jovanović Šikica – 1992 – Patka

Snežana Jovanović Šikica – Patka
Snežana Jovanović Šikica – Nek Sviraju Violine
Snežana Jovanović Šikica – Nista Mi Ne Treba
Snežana Jovanović Šikica – Sa Ruke Skidam Prsten
Snežana Jovanović Šikica – Oliverino Kolo
Snežana Jovanović Šikica – Siroce Sam
Snežana Jovanović Šikica – Zar Za Mene Nade Nema
Snežana Jovanović Šikica – Au, Lepa Moja.Au, Mndro Mja
Snežana Jovanović Šikica – Uzeleh Se Majko Beograda
Snežana Jovanović Šikica – Milanovo Kolo

Snežana Jovanović Šikica – 1994 – Zavede Me Momak Los

Snežana Jovanović Šikica – Kunem Se U Srecu Devojacku
Snežana Jovanović Šikica – Takvu Ljubav Nisam Ni Sanjala
Snežana Jovanović Šikica – On Je Otac Dece
Snežana Jovanović Šikica – Izmedju Tebe I Mene
Snežana Jovanović Šikica – Pusti Majko Da Zaplacem
Snežana Jovanović Šikica – Zavede Me Momak Los
Snežana Jovanović Šikica – Tebe, Samo Tebe
Snežana Jovanović Šikica – Hocu, Hocu Tebe
Snežana Jovanović Šikica – Dodji, Dodji, Dragane
Snežana Jovanović Šikica – Boli, Boli, Boli

Snežana Jovanović Šikica – 1995 – Badnje Vece

Snežana Jovanović Šikica – Nista Nas Nece
Snežana Jovanović Šikica – Kreni Prema Meni
Snežana Jovanović Šikica – Bicu Tvoja
Snežana Jovanović Šikica – Tebe Krivim
Snežana Jovanović Šikica – Nek’ Se Ljuti Ona
Snežana Jovanović Šikica – Jos Te Volim
Snežana Jovanović Šikica – Badnje Vece
Snežana Jovanović Šikica – Reci, Mili
Snežana Jovanović Šikica – On Je Otac Dece
Snežana Jovanović Šikica – Izmedju Mene I Tebe
Snežana Jovanović Šikica – Hocu, Hocu Tebe
Snežana Jovanović Šikica – Dodji, Dodji Dragane
Snežana Jovanović Šikica – Boli, Boli, Boli
Snežana Jovanović Šikica – Joj, Sta Mi Radi
Snežana Jovanović Šikica – Eh, Moja Ciganko
Snežana Jovanović Šikica – Robinja
Snežana Jovanović Šikica – Boginja

Snežana Jovanović Šikica – 1997 – Baksuze, Baksuze ‘

Snežana Jovanović Šikica – Baksuze,baksuze
Snežana Jovanović Šikica – Pusti Me Da Placem
Snežana Jovanović Šikica – Igra Sudbine
Snežana Jovanović Šikica – Koliba
Snežana Jovanović Šikica – Opa Opa An Stolove
Snežana Jovanović Šikica – Ispovest Zene
Snežana Jovanović Šikica – O Kako To Boli
Snežana Jovanović Šikica – Dodji Pod Moj Prozor
Snežana Jovanović Šikica – Kunem Se U Srecu Devojacku
Snežana Jovanović Šikica – Takvu Ljubav Nisam Ni Sanjala
Snežana Jovanović Šikica – Pusti Majko Da Zaplacem
Snežana Jovanović Šikica – Zavede Me Momak Los
Snežana Jovanović Šikica – Tebe,samo Tebe

Snežana Jovanović Šikica – 2000 – Bio Si Mi Sve

Snežana Jovanović Šikica – Bio Si Mi Sve
Snežana Jovanović Šikica – Idi U Svoj Raj
Snežana Jovanović Šikica – Tata Mata
Snežana Jovanović Šikica – Oprostajno Pismo
Snežana Jovanović Šikica – Mamo,Mamo
Snežana Jovanović Šikica – Umrla Je Ljubav
Snežana Jovanović Šikica – Ljubav Nas Zblizi
Snežana Jovanović Šikica – Nema Srece Bez Ljubavi
Snežana Jovanović Šikica – Moje Srce, Moja Ljubav

Snežana Jovanović Šikica – 2008 – Nisi Bio Ti Za Mene

Snežana Jovanović Šikica – Nisi Bio Ti Za Mene
Snežana Jovanović Šikica – Boro, Boro
Snežana Jovanović Šikica – Ne Gledaj U Proslost
Snežana Jovanović Šikica – Mangup
Snežana Jovanović Šikica – Lambada
Snežana Jovanović Šikica – Ako Umrem Zbog Ljubavi Tvoje
Snežana Jovanović Šikica – Ciganski Pupuri
Snežana Jovanović Šikica – Lazna Ljubav

Ostavite odgovor

