Nataša Đorđević


======================================
Nataša Đorđević – 1991 – Hej djavole
======================================
Nataša Đorđević – Ako ti druga vise nudi
Nataša Đorđević – Bacio si srecu
Nataša Đorđević – Gromovi te zgromili
Nataša Đorđević – Hej djavole
Nataša Đorđević – Molitva
Nataša Đorđević – Nisi me voleo
Nataša Đorđević – Srednjoskolka
Nataša Đorđević – Tvoja me ljubav opija
==================================
Nataša Đorđević – 1992 – Kad tad
==================================
Nataša Đorđević – Hoce da me udaju
Nataša Đorđević – Kad tad
Nataša Đorđević – Ljubav je pesma
Nataša Đorđević – Ne mogu bez tebe
Nataša Đorđević – Sreca je na nasoj strani
Nataša Đorđević – Da mi tebe nije
Nataša Đorđević – Povedi me
Nataša Đorđević – To je ljubav
======================================
Nataša Đorđević – 1994 – Avanturista
======================================
Nataša Đorđević – Uzeo si sve
Nataša Đorđević – Magija
Nataša Đorđević – Usne joj zanemele
Nataša Đorđević – Sve je ovo samo igra
Nataša Đorđević – Ogledalo
Nataša Đorđević – Avanturista
Nataša Đorđević – Slatki otrove
Nataša Đorđević – Ko, ko, ko je to
==================================
Nataša Đorđević – 1996 – Prevara
==================================
Nataša Đorđević – Prevara
Nataša Đorđević – Zori zoro
Nataša Đorđević – Zasto me u oci ne gledas
Nataša Đorđević – Idi
Nataša Đorđević – Magla i dim
Nataša Đorđević – Zelena neverna
Nataša Đorđević – Ako ako
Nataša Đorđević – Kosovo
=================================
Nataša Đorđević – 1997 – Kletva
=================================
Nataša Đorđević – Kletva
Nataša Đorđević – Ostavicu tebe ja
Nataša Đorđević – Tugo moja
Nataša Đorđević – Dama iz Milana
Nataša Đorđević – Pala sam na osmeh tvoj
Nataša Đorđević – Mangup
Nataša Đorđević – Dodji, sedi i provedi
Nataša Đorđević – Milo moje
===========================================
Nataša Đorđević – 1999 – Da umrem od tuge
===========================================
Nataša Đorđević – Da umrem od tuge
Nataša Đorđević – Istinu mi kazi
Nataša Đorđević – Amajlija
Nataša Đorđević – Uzimala, davala
Nataša Đorđević – Jasno mi je sve
Nataša Đorđević – Za tebe pita majka
Nataša Đorđević – Nedelja
Nataša Đorđević – Izdajica
Nataša Đorđević – Dome, slatki dome
Nataša Đorđević – Idu dani
====================================
Nataša Đorđević – 2000 – Alal Vera
====================================
Nataša Đorđević – Alal vera
Nataša Đorđević – Mi smo pobednici
Nataša Đorđević – Lane moje lane
Nataša Đorđević – Sto me duze ljubis, kajaces se duze
Nataša Đorđević – Ziva vatra
Nataša Đorđević – Musko srce
Nataša Đorđević – Okrece se ovaj zivot
Nataša Đorđević – Dao, ne dao
========================================
Nataša Đorđević – 2001 – Zaboravi broj
========================================
Nataša Đorđević – Zaboravi broj
Nataša Đorđević – Ama ama
Nataša Đorđević – Taman posla
Nataša Đorđević – Golube
Nataša Đorđević – Sve su lazi
Nataša Đorđević – Ziv mi ti
Nataša Đorđević – Upomoc
Nataša Đorđević – Nisam zeljna tvojih para
Nataša Đorđević – Eh da me volis
==================================
Nataša Đorđević – 2002 – Bas Bas
==================================
Nataša Đorđević – Bas bas
Nataša Đorđević – Izgubila sam pamcenje
Nataša Đorđević – Uzmi boze mene ili njega
Nataša Đorđević – Grom
Nataša Đorđević – Godina za zaljubljene
Nataša Đorđević – I da kleces i da molis
Nataša Đorđević – Pronadji me
Nataša Đorđević – Kako da ti kazem zbogom
Nataša Đorđević – Zaboravi broj (bonus)
Nataša Đorđević – Golube (bonus)
Nataša Đorđević – Alal vera (bonus)
Nataša Đorđević – Da umrem od tuge (bonus)
==================================
Nataša Đorđević – 2003 – Doktori
==================================
Nataša Đorđević – Doktori
Nataša Đorđević – Jos milion ljubavi
Nataša Đorđević – Ne daj me sreco
Nataša Đorđević – Necu da placem
Nataša Đorđević – Privezak
Nataša Đorđević – Samo jednom u zivotu
Nataša Đorđević – Slepa od ljubavi
Nataša Đorđević – Titanik
===============================
Nataša Đorđević – 2006 – Licna karta
===============================
Nataša Đorđević – Ona tebe ne moze da ima
Nataša Đorđević – Neoprostivo
Nataša Đorđević – Ostavi me
Nataša Đorđević – Pobeda je slatka posle poraza
Nataša Đorđević – Nisam ti drugarica
Nataša Đorđević – Licna karta
Nataša Đorđević – Samo tvoja
Nataša Đorđević – Otkud ona tu
Nataša Đorđević – Bonus – Bas bas
Nataša Đorđević – Bonus – Da umrem od tuge
Nataša Đorđević – Bonus – Doktori
Nataša Đorđević – Bonus – Slepa od ljubavi

One thought on “Nataša Đorđević

  1. hvala za ovo ali fali album iz 1990 koji je snimila sa Slavkonijem, tada vodjom Velikog narodnog orkestra TV Pristina

Ostavite odgovor

