Svetomir Ilić Siki


Svetomir Ilić Siki – 1974 – Kad bi neka cura majko

Svetomir Ilić Siki – Kad bi neka cura majko
Svetomir Ilić Siki – Nisi ti za mene

Svetomir Ilić Siki – 1975 – Vreme mije dase zenim

Svetomir Ilić siki – Vreme mije dase zenim
Svetomir Ilić siki – Bolje dase rastanemo

Svetomir Ilić Siki – 1976 – On i ona

Svetomir Ilić Siki – On i ona
Svetomir Ilić Siki – Zasto da je sad izgubim

Svetomir Ilić Siki – 1978 – Sviraj Violino

Svetomir Ilić Siki – Romanka
Svetomir Ilić Siki – Sviraj Violino

Svetomir Ilić Siki – 1981 – Ima nesto ima, ima

Svetomir Ilić Siki 1981 – 01.Ima nesto ima,ima
Svetomir Ilić Siki 1981 – 02.Nezenja sam pa se ljudi cude

Svetomir Ilić Siki – 1982 – Ima nesto, ima, ima

Svetomir Ilić Siki – Bez svoga je tesko
Svetomir Ilić Siki – Cico mico
Svetomir Ilić Siki – Dano rano
Svetomir Ilić Siki – Ej mladosti, jedina radosti
Svetomir Ilić siki – Ima nesto ima ima
Svetomir Ilić Siki – Jedna zena jedna ljubav
Svetomir Ilić Siki – Ljubav se ljubavlju leci
Svetomir Ilić Siki – Vesna Vesna
Svetomir Ilić Siki – Zuri kuci milane

Svetomir Ilić Siki – 1983 – Volite se ljudi

Svetomir Ilić Siki – Oj, Srbijo
Svetomir Ilić Siki – Igra mi se, peva mi se
Svetomir Ilić Siki – Volite se ljudi
Svetomir Ilić Siki – Lepa Mara
Svetomir Ilić Siki – Hej, hej Dunave
Svetomir Ilić Siki – Srce moje uzalud ne gori
Svetomir Ilić Siki – Hej, krcmaru
Svetomir Ilić Siki – Krcmarica Kata
Svetomir Ilić Siki – Milovane, sine

Svetomir Ilić Siki – 1983 – Zbog jedne zene

Svetomir Ilić Siki – Ti i ja
Svetomir Ilić Siki – Zbog jedne zene
Svetomir Ilić Siki – Ko se dima ne nadimi
Svetomir Ilić Siki – Oj, Moraco
Svetomir Ilić Siki – Kad bih bio tvoj
Svetomir Ilić Siki – Ti si ta, koju volim
Svetomir Ilić Siki – Bio si prijatelj moj
Svetomir Ilić Siki – Pusta kuca,pusti snovi
Svetomir Ilić Siki – Ako me jos volis

Svetomir Ilić Siki – 1987 – On i ona

Svetomir Ilić Siki – Cuvaj ono sto sad imas
Svetomir Ilić Siki – Oj moraco
Svetomir Ilić Siki – On i ona
Svetomir Ilić Siki – Ovde se druze naj bolje zivi
Svetomir Ilić Siki – Pamtices me
Svetomir Ilić Siki – Sta je ovo danas ljudi
Svetomir Ilić Siki – Taki su bosanci
Svetomir Ilić Siki – Zar on da te voli
Svetomir Ilić Siki – Zeljan sam majko sira i proje

Svetomir Ilić Siki – 1988 – Sve u svoje vreme

Svetomir Ilić Siki – Da mi nije tebe
Svetomir Ilić Siki – Da sam neke srece
Svetomir Ilić Siki – Ej Srbine glavu gore
Svetomir Ilić Siki – Ja sam momce sa Kosova
Svetomir Ilić Siki – Komsinica, komsija (duet Snezana Djurisic)
Svetomir Ilić Siki – Nije lako moja biti
Svetomir Ilić Siki – Poslednja zelja posveta Buci Jovanovic
Svetomir Ilić Siki – Voleo sam zivot

Svetomir Ilić Siki – 1989 – Oj Srbijo Tromoravko

Svetomir Ilić Siki – Oj Srbijo Tromoravko
Svetomir Ilić Siki – Rado ide Srbin u vojnike
Svetomir Ilić Siki – Dedovina
Svetomir Ilić Siki – Kad bi se slucajno sreli
Svetomir Ilić Siki – Vidovdan
Svetomir Ilić Siki – Covek zena i vino
Svetomir Ilić Siki – Prastao sam prastao
Svetomir Ilić Siki – Srpski becarac

Svetomir Ilić Siki – 1990 – O Bozicu ako Bog da

Svetomir Ilić Siki – Nisam znao da te cuvam
Svetomir Ilić Siki – O bozicu ako bog da
Svetomir Ilić Siki – Siroce ljubavi tvoje
Svetomir Ilić Siki – Sviraci pesma ona i uspomena
Svetomir Ilić Siki – Dal ce da mi da
Svetomir Ilić Siki – Nije lako srbin bit
Svetomir Ilić Siki – Ime tvoje
Svetomir Ilić Siki – Ostao sam sam

Svetomir Ilić Siki – 1992 –  Probudi se Srbine

Svetomir Ilić Siki – Za tebe ljubavi
Svetomir Ilić Siki – Arkanove Delije
Svetomir Ilić Siki – Pevaj mujo
Svetomir Ilić Siki – Pomoz Boze
Svetomir Ilić Siki – Probudi se Srbine
Svetomir Ilić Siki – Ciganska dusa
Svetomir Ilić Siki – Sedam dana
Svetomir Ilić Siki – Ona ruze i maj
Svetomir Ilić Siki – Nemoj da me izneveris
Svetomir Ilić Siki – Aj sto te nema

Svetomir Ilić Siki – 1993 – Srpkinja si na celu ti pise

Svetomir Ilić Siki – Srpkinja si, na Celu ti pise
Svetomir Ilić Siki – Srpsko srce
Svetomir Ilić Siki – Stranac ovde stranac Kući
Svetomir Ilić Siki – Zeljan sam majko sira i proje
Svetomir Ilić Siki – Generacijo
Svetomir Ilić Siki – Lazni Ljudi
Svetomir Ilić Siki – Nedam svoju zemlju
Svetomir Ilić Siki – Do bola boli

Svetomir Ilić Siki – 1994 – Oj, legendo Ravne gore

Svetomir Ilić Siki – Sad je vreme za ujedinjenje
Svetomir Ilić Siki – Oj legendo ravne gore
Svetomir Ilić Siki – Diž se rode
Svetomir Ilić Siki – Joj srbijo (kurta i murta)
Svetomir Ilić Siki – Opet ce Srbi svi da se krste
Svetomir Ilić Siki – Ne dam te
Svetomir Ilić Siki – Bez starca ni udarca
Svetomir Ilić Siki – Sviraj noćas i za nju
Svetomir Ilić Siki – Kad zavoliš, pa izgubiš

Svetomir Ilić Siki – 2005 – Moravski biseri

Svetomir Ilić Siki – Prazna duša bez Morave

Svetomir Ilić Siki – 2006 – Srpska radikalna stranka

Svetomir Ilić Siki – Oj Srbijo nisi mala dok je tvojih radikala
Svetomir Ilić Siki – Gde se pravda od nepravde brani tu je Voja tu su radikali

Svetomir Ilić Siki –  Ostalo

Svetomir Ilić Siki – E moj djede
Svetomir Ilić Siki – Kaži brale da si Srbin
Svetomir Ilić Siki – Kosovo se nikome ne daje
Svetomir Ilić Siki – Na svetog Nikolu
Svetomir Ilić Siki – Nabeđeni brat
Svetomir Ilić Siki – Ne pitaj me, sine
Svetomir Ilić Siki – Oj Srbijo probudi se
Svetomir Ilić Siki – Oj vojvodo Sinđeliću
Svetomir Ilić Siki – Potomak sam starog radikala
Svetomir Ilić Siki – Samo napred moj Srbine
Svetomir Ilić Siki – Ti si prva liga
Svetomir Ilić Siki – Zaboravljaš
Svetomir Ilić Siki – Zapamtićeš dok si živa

 

Ostavite odgovor

