Hajrija Gegaj


1988 – Pravo vreme za pravu stvar

01. Hajrija Gegaj – Il rastanak il vencanje
02. Hajrija Gegaj – Djevojacka tuga
03. Hajrija Gegaj – Tad bi ti bilo sve jasno
04. Hajrija Gegaj – Necu s tobom vise
05. Hajrija Gegaj – Dosao je kraj
06. Hajrija Gegaj – Pravo vrijeme za pravu stvar
07. Hajrija Gegaj – Voljela sam plave oci
08. Hajrija Gegaj – Suze me guse

1990 – Daj ne pricaj meni

01. Hajrija Gegaj – Nema nista od vjencana
02. Hajrija Gegaj – Nista teze nema
03. Hajrija Gegaj – Zalices sutra
04. Hajrija Gegaj – Kako ti je
05. Hajrija Gegaj – Vragolanka
06. Hajrija Gegaj – Daj ne pricaj meni
07. Hajrija Gegaj – Ne misli da te kunem
08. Hajrija Gegaj – Ti me varas
09. Hajrija Gegaj – Zasto se ne vratis

1991 – Uzmi me sebi

01. Hajrija Gegaj – Odnio si sunce
02. Hajrija Gegaj – Mislio si prevarices
03. Hajrija Gegaj – Zasto mi majko ucini to
04. Hajrija Gegaj – Uspio si, uspio
05. Hajrija Gegaj – Sta mi to radis, mangupe
06. Hajrija Gegaj – Uzmite me sebi
07. Hajrija Gegaj – Bez tebe sam nesretna
08. Hajrija Gegaj – Vjeruj nisam kriva

1993 – Lazu te duso

01. Hajrija Gegaj – Sto ne rece Ibro
02. Hajrija Gegaj – Javi se, javi
03. Hajrija Gegaj – Nesrecna sam, majko
04. Hajrija Gegaj – Ima, ima Boga
05. Hajrija Gegaj – Lazu te duso lazu
06. Hajrija Gegaj – Ljubav se neprodaje
07. Hajrija Gegaj – Brigo moja, brigo vjecna
08. Hajrija Gegaj – Kako cu bez tebe

1994 – Da Bog da te stigla kazna

01. Hajrija Gegaj – Bosnjackog sam roda
02. Hajrija Gegaj – Neznas sta je zivot sine
03. Hajrija Gegaj – Ne pricaj mi price
04. Hajrija Gegaj – Dali cu sretna biti
05. Hajrija Gegaj – Dabogda te stigla kazna
06. Hajrija Gegaj – Sto odlazi
07. Hajrija Gegaj – Obucicu dimije
08. Hajrija Gegaj – Haram je curo

1995 – Baksuze

01. Hajrija Gegaj – Baksuze
02. Hajrija Gegaj – Dilbere
03. Hajrija Gegaj – Igram sotu, masala
04. Hajrija Gegaj – Oko crno
05. Hajrija Gegaj – Hocu bosanca
06. Hajrija Gegaj – Zagrli me, bar jos jednom
07. Hajrija Gegaj – Zena uplakana
08. Hajrija Gegaj – Otrove

1999 – Korak naprjed

01. Hajrija Gegaj – Korak naprijed
02. Hajrija Gegaj – Ja djevojka, on ozenjen majko
03. Hajrija Gegaj – Ali baba
04. Hajrija Gegaj – Plese ti se
05. Hajrija Gegaj – 99 dana
06. Hajrija Gegaj – Srce na lomacu bacite
07. Hajrija Gegaj – Osta dusa da te sanja
08. Hajrija Gegaj – Odvedi me nocas
09. Hajrija Gegaj – To ti ne halalim

2002 – Odlazi

01. Hajrija Gegaj – Bolna noc
02. Hajrija Gegaj – Nema sile
03. Hajrija Gegaj – Moja ti je otvorena kuca
04. Hajrija Gegaj – Da sam vila
05. Hajrija Gegaj – Odlazi
06. Hajrija Gegaj – Vjencanico moja
07. Hajrija Gegaj – Kada svadba prodje
08. Hajrija Gegaj – Da li sam kukavica
09. Hajrija Gegaj – Prevara
10. Hajrija Gegaj – Kap ljubavi

2003 – Spavaj samnom (2004 – Sjeti me se)

01. Hajrija Gegaj – Ne dam vise
02. Hajrija Gegaj – Zakucace moja tuga
03. Hajrija Gegaj – I bogati placu
04. Hajrija Gegaj – Ljubis je na metar od mene
05. Hajrija Gegaj – Sjeti me se
06. Hajrija Gegaj – Korak naprijed, nazad dva
07. Hajrija Gegaj – Umrijet cu mlada
08. Hajrija Gegaj – Zao mi je tvoje zene
09. Hajrija Gegaj – Pobjeci cu preko granice
10. Hajrija Gegaj – Spavaj samnom
11. Hajrija Gegaj – Dozvoli mi
12. Hajrija Gegaj – Ja djevojka, on ozenjen majko

2005 – Luda sam ja (Sad sam ko da nisam)

01. Hajrija Gegaj – Luda sam ja
02. Hajrija Gegaj – Srela sam vas zagrljene
03. Hajrija Gegaj – Sad sam, ko da nisam
04. Hajrija Gegaj – Ti si moj mangup pravi
05. Hajrija Gegaj – Ti si boziji dar
06. Hajrija Gegaj – Na kosulji ruz
07. Hajrija Gegaj – Zoro, sestro, nadji ga
08. Hajrija Gegaj – Cas me hoce, cas me nece
09. Hajrija Gegaj – Kazu ti da sam
10. Hajrija Gegaj – Film
11. Hajrija Gegaj – Kofer sudbine

Ostavite odgovor

