Igor Lugonjić


1997 – Trenutak raja [ZaM]
1. Soko
2. Gospodar
3. Nedam dusu
4. Trenutak raja
5. Dete ulice
6. Budala
7. Sudbina
8. Sto te volim
9. Zoro moje mladosti

1998 – Igor [ZaM]

1. Opet me je zvala
2. Blagoslov
3. Suza vojnika
4. Nek? je srecno prijatelji stari
5. Zivot spaja, zivot razdvaja
6. Kralj samoce
7. Da Bogda da te docekam /duet Igor i Vesna Zmijanac/
8. Paticu dok sam ziv
9. Rodni dome
10. Imam sada dvadeset i neku

2000 – Igor & Srky Boy [ZaM]

1. Popravi raspolozenje
2. Ljubav prija i opija
3. Konobaru vrati pare
4. Nece mene niko da vara
5. Odlazim ti brate
6. Hvala ti za sve
7. Mene zivot nosi /duet Igor i Jana/
8. Oci zelene
9. Nisam lud

2001 – Igor Lugonjic [GRAND]

1. Sve ste lepe
2. Oko moje garavo
3. Sipajte mi jos
4. Lude godine
5. Ljubavnik
6. Samo ona nece me
7. Mene proslo je
8. Odakle se znamo
9. Grand 138 Lude godine

2004 – Igor [GRAND]

1. Hajde prevari ga
2. Svaka druga
3. Nostalgija
4. Oprosti mi, mala moja
5. Niposto
6. Letnji dan
7. Prolece je
8. Mesecina

2006 – Vidi se to [GOLD]

1. Vidi se to
2. Zbog bivse brate
3. Sve je lazno samo ti si prava
4. Kao da si tu
5. Budi djubre
6. Dodje iz duse
7. Zivim da bih te voleo
8. On je sam obogat
9. Vozio sma preko 200

Ostavite odgovor

