Aleksandar Dejanović


Aleksandar Dejanović (1923-2000)

1963 – Becarac

1. Becarac
2. Gde to kazu ima lepih seka
3. Sunce zeze, zapara je ljuta
4. Jesen stize, dunjo moja

1967 – Brankova zelja

1. Brankova zelja
2. Lepo ti je u nasemu Sremu
3. Sremski becarac

1970 – Pjesmom i igrom kroz Vojvodinu
1970, Jugoton LPY V 802

a1 Aleksandar Dejanovic – Kad sam bio u Novome Sadu
a2 TO RNS – Banatski zaplet
a3 Nada Vodenicar – Moj dilbere, rodjo moja
a4 Aleksandar Dejanovic – U tom Somboru
a5 Nada Vodenicar – Aj, sto cu nane boluje mi dika
a6 TO RNS – Logovac
b1 Aleksandar Dejanovic – Zabaljka
b2 Nada Vodenicar – Gine, vene srce u menika
b3 TO RNS – Krecavi ketus
b4 Nada Vodenicar – Djuvegije, gde ste, da ste
b5 Aleksandar Dejanovic – Pod Kikindom zeleni se trava
b6 Nada Vodenicar – Jabuka se vetru moli
b7 TO RNS – Sitno banatsko kolo

Ostalo

Aleksandar Dejanovic – Aj ala Sremci lumpuju Na Savi
Aleksandar Dejanovic – Aj cim sam us’o i cizme navuk’o
Aleksandar Dejanovic – Aj Fruska Goro al si nama lepa
Aleksandar Dejanovic – Becarac 1
Aleksandar Dejanovic – Becarac 2
Aleksandar Dejanovic – Brankova zelja 1
Aleksandar Dejanovic – Brankova zelja 2
Aleksandar Dejanovic – Brankova zelja
Aleksandar Dejanovic – Caj goro, lane moje
Aleksandar Dejanovic – Cetir konja debela
Aleksandar Dejanovic – Da sam lopov
Aleksandar Dejanovic – Donesi vina krcmarice
Aleksandar Dejanovic – Gde to kazu ima lepih seka
Aleksandar Dejanovic – Imao sam devojcicu
Aleksandar Dejanovic – Ja sam lola prve klase
Aleksandar Dejanovic – Jesen stize dunjo moja
Aleksandar Dejanovic – Jeste majko to je taj
Aleksandar Dejanovic – Kad sam bio u Novome Sadu
Aleksandar Dejanovic – Lepo ti je u nasemu Sremu
Aleksandar Dejanovic – Mesecina divno sja
Aleksandar Dejanovic – Moj cardace 1
Aleksandar Dejanovic – Moj cardace 2
Aleksandar Dejanovic – Oj Dunave, Dunave
Aleksandar Dejanovic – Po gradini mesecina
Aleksandar Dejanovic – Pod Kikindom zeleni se trava
Aleksandar Dejanovic – Rado more, bela Rado
Aleksandar Dejanovic – Splet starih vojvodjanskih pesama
Aleksandar Dejanovic – Sremski becarac
Aleksandar Dejanovic – Stoj Drino, vodo ‘ladna
Aleksandar Dejanovic – Sunce zeze, zapara je ljuta
Aleksandar Dejanovic – Tapa tupa, na sred sela dobos lupa
Aleksandar Dejanovic – Teraj kera lutko moja bela
Aleksandar Dejanovic – Tri devojke zbor zborile
Aleksandar Dejanovic – U tom Somboru
Aleksandar Dejanovic – Zabaljka 1
Aleksandar Dejanovic – Zabaljka 2

Ostavite odgovor

