Nedeljko Bajić Baja


1992 – Nedeljko Bajić Baja – Malo kockam, malo pijem

Nedeljko Bajić Baja – 01 – Hej, krčmaru
Nedeljko Bajić Baja – 02 – Vreme briše sve
Nedeljko Bajić Baja – 03 – Lepotica i siromah
Nedeljko Bajić Baja – 04 – Rođendan je tvoj
Nedeljko Bajić Baja – 05 – Najdraža moja
Nedeljko Bajić Baja – 06 – Ljubo moja
Nedeljko Bajić Baja – 07 – Suviše me podsećas na nju
Nedeljko Bajić Baja – 08 – Malo kockam, malo pijem
Nedeljko Bajić Baja – 09 – I pijan je opet volim
Nedeljko Bajić Baja – 10 – Nedaj se ljubavi

1994 – Nedeljko Bajić Baja – Eh, Neno, Neno

Nedeljko Bajić Baja – 01 – Pijan sam
Nedeljko Bajić Baja – 02 – Eh, neno, neno
Nedeljko Bajić Baja – 03 – Dve ruže
Nedeljko Bajić Baja – 04 – Idemo, srce, dalje
Nedeljko Bajić Baja – 05 – Cveta dva
Nedeljko Bajić Baja – 06 – Rob ljubavi
Nedeljko Bajić Baja – 07 – Malo kockam, malo pijem
Nedeljko Bajić Baja – 08 – Uzmi srce
Nedeljko Bajić Baja – 09 – Moja ljubavi
Nedeljko Bajić Baja – 10 – Kakva je to ljubav

1996 – Nedeljko Bajić Baja – Usijanje

Nedeljko Bajić Baja – 01 – Boja očiju
Nedeljko Bajić Baja – 02 – Tamo gde si ti
Nedeljko Bajić Baja – 03 – Zavičaj
Nedeljko Bajić Baja – 04 – Prevari njega
Nedeljko Bajić Baja – 05 – Naslednik
Nedeljko Bajić Baja – 06 – Rame za plakanje
Nedeljko Bajić Baja – 07 – Beži dalje
Nedeljko Bajić Baja – 08 – Seti me se, seti
Nedeljko Bajić Baja – 09 – Trebaš mi ko lek
Nedeljko Bajić Baja – 10 – Misleći na tebe
Nedeljko Bajić Baja – 11 – Kaži, kaži
Nedeljko Bajić Baja – 12 – Lažem ljude lažem sebe

1997 – Nedeljko Bajić Baja – Ljubavnik

Nedeljko Bajić Baja – 01 – Ljubavnik na duge staze
Nedeljko Bajić Baja – 02 – Kad bi ljudi bili ljudi
Nedeljko Bajić Baja – 03 – Bela ružo, crna ružo
Nedeljko Bajić Baja – 04 – Suze na venčanju
Nedeljko Bajić Baja – 05 – Ko je on, šta je on
Nedeljko Bajić Baja – 06 – Verujem, ne verujem
Nedeljko Bajić Baja – 07 – Naći ću te ko skriveno blago
Nedeljko Bajić Baja – 08 – Zlato zlaćano
Nedeljko Bajić Baja – 09 – Čuvaj se
Nedeljko Bajić Baja – 10 – Lutkica
Nedeljko Bajić Baja – 11 – Ruke spasa
Nedeljko Bajić Baja – 12 – Varalica
Nedeljko Bajić Baja – 13 – Moj prsten u reci
Nedeljko Bajić Baja – 14 – Oslobodi me

1998 – Nedeljko Bajić Baja – Čeznja, strast i mržnja

Nedeljko Bajić Baja – 01 – Od ruke do ruke
Nedeljko Bajić Baja – 02 – Noćna ptica
Nedeljko Bajić Baja – 03 – Lepotica i siromah
Nedeljko Bajić Baja – 04 – Suviše me podsećas na nju
Nedeljko Bajić Baja – 05 – Manijak
Nedeljko Bajić Baja – 06 – Tragovi karmina
Nedeljko Bajić Baja – 07 – Devica
Nedeljko Bajić Baja – 08 – Kolovođa
Nedeljko Bajić Baja – 09 – Luda, luda devojka
Nedeljko Bajić Baja – 10 – Leptir
Nedeljko Bajić Baja – 11 – Vatra i oluja
Nedeljko Bajić Baja – 12 – Imam najbolju devojku
Nedeljko Bajić Baja – 13 – Napaćena duša
Nedeljko Bajić Baja – 14 – Maska
Nedeljko Bajić Baja – 15 – Kameleon
Nedeljko Bajić Baja – 16 – Devica (iInstrumental)

1999 – Nedeljko Bajić Baja – Svetski čovek

Nedeljko Bajić Baja – 01 – Vidi, vidi ko je došao
Nedeljko Bajić Baja – 02 – Ginem, ginem
Nedeljko Bajić Baja – 03 – Zar se stvarno rastajemo
Nedeljko Bajić Baja – 04 – Uspeo sam u životu
Nedeljko Bajić Baja – 05 – Eh, kakva žena
Nedeljko Bajić Baja – 06 – Helena, Elena
Nedeljko Bajić Baja – 07 – Ljubomorci
Nedeljko Bajić Baja – 08 – Ko si ti
Nedeljko Bajić Baja – 09 – Svetski čovek
Nedeljko Bajić Baja – 10 – Zašto, zašto kume
Nedeljko Bajić Baja – 11 – Opet sam te poželeo ludo
Nedeljko Bajić Baja – 12 – Doći ću ti na venčanje

2002 – Nedeljko Bajić Baja – Došlo vreme

Nedeljko Bajić Baja – 01 – Dragana
Nedeljko Bajić Baja – 02 – Crna kosa, oči plave
Nedeljko Bajić Baja – 03 – Posle tebe
Nedeljko Bajić Baja – 04 – Zato što sam tebe voleo
Nedeljko Bajić Baja – 05 – Iz života nestala si tiho
Nedeljko Bajić Baja – 06 – Šta me briga
Nedeljko Bajić Baja – 07 – Došlo vreme (Venčanje)
Nedeljko Bajić Baja – 08 – Fantazija
Nedeljko Bajić Baja – 09 – Laku noć devojčice
Nedeljko Bajić Baja – 10 – Svi me kleli

2004 – Nedeljko Bajić Baja – Koktel ljubavi

Nedeljko Bajić Baja – 01 – Prirodno
Nedeljko Bajić Baja – 02 – Oficir s ružom
Nedeljko Bajić Baja – 03 – Znakovi
Nedeljko Bajić Baja – 04 – Blokada
Nedeljko Bajić Baja – 05 – Koktel ljubavi
Nedeljko Bajić Baja – 06 – Ako te voli više
Nedeljko Bajić Baja – 07 – Svetla velegrada
Nedeljko Bajić Baja – 08 – Mini suknja
Nedeljko Bajić Baja – 09 – Čovek bez adrese
Nedeljko Bajić Baja – 10 – Prezime
Nedeljko Bajić Baja – 11 – Harala si mojom dušom
Nedeljko Bajić Baja – 12 – Zeleni dol
Nedeljko Bajić Baja – 13 – Nepravda
Nedeljko Bajić Baja – 14 – Vatreno kršštenje

Ostavite odgovor

