Aco Pejovic


2000.-Crni rob

1.Viđaš li je druže moj
2.Crni rob
3.Prolaze dani,prolaze noći
4.Imam te u snovima
5.Ti si našla boljeg sebi
6.Ibar vodo
7.Srećo moja gde si sad
8.Ja daću svakom sudbinu svoju
9.Bila si mlada

2002.-Prevara

1.Prevara
2.Pet minuta
3.Provincijalac
4.Na sve spreman
5.Jasmina
6.Ne diraj mi noći
7.Vučica
8.Kuda ide ovaj zivot moj
9.Unikat
10.Ajmo novo nanovo
11.Ibar vodo
12.Crni rob
13.Ja daću svakom sudbinu svoju

2004.-Opušteno

1.Opušteno
2.Nepopravljivo
3.Taxi
4.Bez naslova
5.Vrata bola
6.Dođi i ostani
7.Igra bez granica
8.Ne umem da te ne volim
9.Šta da kazem

2006.-Neverna

1.Litar krvi
2.Neverna
3.Nijedna nije kao ti
4.Naj,naj,naj
5.Linije
6.Jelena
7.Ne diraj mi noći
8.Spavaš li

Ostavite odgovor

