Aleksandar Aca Ilić


1981 – Ako Si Srecna, Jos Srecnija Bila (Singl)

  1. Ako Si Srecna, Jos Srecnija Bila
  2. Kasno Je Draga Sve

 

1983 – Isplaci Se Na Grudima Mojim (LP)

  1. Isplaci Se Na Grudima Mojim
  2. Oce Moj, Veliki Oce
  3. Lutko Moja, Najlepsa Na Svetu
  4. Zabranjena Ljubav
  5. Vrati Se, Ljubavi Moja
  6. Zivele Zene
  7. Oluja
  8. Ruze Dodju, Ruze Prodju
  9. Kad Cu Da Zivim Ako Necu Sad

 

1983 – Isplaci Se Na Grudima Mojim (Singl)

  1. Isplaci Se Na Grudima Mojim
  2. Rade Petrovic – Moja Familija

 

1984 – Ana (Singl)

  1. Ana
  2. Druga Je Kraj Mene

 

1984 – Druga Je Kraj Mene

  1. Druga Je Kraj Mene
  2. Princezo Medju Zenama
  3. Zakucacu Ja Na Njena Vrata
  4. Ti Si Moja Suza Stota
  5. Plavusa
  6. Ana
  7. Sto Godina Sa Tobom Za Ljubav Je Malo
  8. Gospodjice Milena
  9. Ja Ne Radim Protiv Srca
  10. Kaludjerica

 

1985 – Privlacis Me

  1. Ne Daj Se Generacijo
  2. Tvoje Oci Drugom Se Zelene
  3. Sa Kim Sada Jastuk Delis
  4. Sve Zbog Tebe Zeno, Cvete
  5. Marina
  6. Privlacis Me
  7. Crna Zena
  8. Nije Fer Sto Menjas Smer

 

1986 – Ne Daj Se Generacijo (Singl)

  1. Ne Daj Se Generacijo
  2. Marina

 

1986 – Otvori Srce

  1. Otvori Srce
  2. Bekrija Sam, Bekrija
  3. Sonja
  4. Morava Je Moje More
  5. Tebe Sam Gladan I Zedan
  6. Drugovi, Drugovi
  7. Ne Daj Me Drugoj
  8. Ko Ti Srcu Otkucaje Broji

 

1988 – To Moze Ona I Niko Vise

  1. To Moze Ona I Niko Vise
  2. Iznenadila Si Me
  3. Budi Drug
  4. Daj Da Pijem
  5. Tek Cu Da Zivim
  6. Nocas Sam Pijan Zbog Nje
  7. Dome Moj
  8. Uvek Sam

 

1990 – Dovidjenja Ljubavi

  1. Dovidjenja Ljubavi
  2. Dodji, Dodji Draga
  3. Uzmi Sve Od Zivota
  4. U Zivotu Bar Jednom
  5. Suzo Moja
  6. Lepe Oci Zelene
  7. Sedam Violina
  8. Nisam Krivac
  9. Veni, Veni Moj Nevene

 

1992 – Posle Tebe

  1. Zeno Zla
  2. Oci Sudbine
  3. Zaljubljen Covek
  4. Gledao Sam Nocas
  5. Ti Si Bila Moj San
  6. Posle Tebe Nista Novo
  7. Daj Mi Ruku
  8. Prevari Me Oko Tvoje

 

1994 – Vino Rumeno

  1. Vino Rumeno
  2. Oziljaka Trista
  3. Ja Volim Gresnicu
  4. Usne Moje
  5. Nemam Kuda, Nemam S Kim
  6. Jedna Kuca Sto Kafana
  7. E, Nece Moci
  8. Kad Ode Ovo Vreme
  9. Zazubori Vodo

 

1996 – Ciganka

  1. Ciganka
  2. Da Mi Je Ova Pamet Bila
  3. Ja Sam Popio
  4. Oci Plave
  5. Put Putujem
  6. Minut Do Dvanaest
  7. A Kad Malo Popijem
  8. Cekam Te
  9. Lane Moje

 

1997 – Gatara

  1. Gatara
  2. Umorna Si Majko
  3. Ej, Kafano Nevernice
  4. Nisi To Ti
  5. Slatka Si Mala
  6. Pakao Il Raj
  7. Sreca Zakopana
  8. Nocni Zivot
  9. Imas Samo Pet Minuta
  10. Zar Usnama Tvojim

 

1998 – Na Ulici Prosila

  1. Na Ulici Prosila
  2. Sto Me Ne Voli
  3. Crveno Slovo
  4. Ej, Zeno, Zeno
  5. Ja Zalim Zasto Starim
  6. Dvoriste Prazno
  7. Razboleh Se Majko
  8. Udri Grome
  9. Dve Barabe
  10. Evo Idu

 

2000 – Heroj

  1. Necu Da Se Lazemo
  2. Heroj
  3. Ja Je Volim Ona Zna
  4. Ljubav Ostavi Trag
  5. Tugu Ne Tugujem
  6. Dve Duboke Rane
  7. Naucices
  8. Eh, Da Mogu Biti Suza

 

2003 – Opasan Par

  1. Opasan Par
  2. Nezenja
  3. Opet Skupa Ti I Ja (Biljana Jevtic)
  4. Proklet Bio Ko Te Pogleda
  5. Zbogom Mala
  6. Sine Naslednice
  7. Dobri Stari Moj
  8. Nemam Vise Zivot

 

2005 – Ne, Ne, Ne

  1. Ne, Ne, Ne
  2. Poznajem Te Po Lazima
  3. Bulevar Juzni
  4. Popij Sa Mnom Moj Beograde
  5. Vara Zora
  6. Lazni Kralj
  7. Sipajte Da Se Napijem
  8. Ove Dve Kraj Mene

 

2009 – Zato Idem U Kafanu

  1. Zato Idem U Kafanu
  2. Moj Rodni Kraj
  3. Zeljo Moja Najveca
  4. Kazu Ljudi
  5. Sve Posle Nje
  6. Krsna Slava
  7. Odvikavanje
  8. Kad Ode Ovo Vreme

 

Ostavite odgovor

