Milena Plavsic


1971 – Volim Volim Tebe Dragi
Volim, Volim Tebe Dragi
Ja Zivim Za Tebe

1973 – Sta Sudbini Ja Dugujem
Sta Sudbini Ja Dugujem
Sinoc Ja I Moja Kona

1973 – U Zagrljaj Tvoj Necu Da Se Vratim
U Zagrljaj Tvoj Necu Da Se Vratim
Zasto Drugu Gledas

1974 – Dani Ceznje Ne Prolaze
Dani Ceznje Ne Prolaze
Kasno Smo Se, Dragi, Sreli

1975 – Ja Ti Zelim Srecu
Ja Ti Zelim Srecu
Neka Nasa Ljubav Cvjeta

1975 – Vrati Mi Se Voljecu Te
Vrati Mi Se, Voljecu Te
Ja Prosetah Carsijom

1976 – Prava Ljubav Mora Doci
Prava Ljubav Jednom Mora Doci
Mozel Srce Da Ne Pati

1977 – Dodji Dok Te Srce Zove
Dodji Dok Te Srce Zove
Lijepa Bese Pastirica

1978 – S Tugom Gledam Pisma Pozutela
S Tugom Gledam Pisma Pozutela
U Mom Srcu Ti Ne Zivis Vise

1979 – Prihvati Me U Svoj Dom
Prihvati Me U Svoj Dom
Niko Kao Ti

1980 – Ti Ne Znas A Ja Te Volim
Ti Ne Znas, A Ja Te Volim
Sve Sto Volim Daleko Je Od Mene
Uvela Je Ljubav Nasa
Zbog Tebe Sunce Sija
Banja Luko
Milovane, Milovane
Po Sokaku Dragi Pjeva
Secer Mujo
Nit Ja Spavam, Nit Ja Drijemam
Prihvati Me U Svoj Dom

1981 – Ko Ce Sada Pjesmom Da Te Budi
Ko Ce Sada Pjesmom Da Te Budi
Nije Meni Lako Zaboravit Tebe

1982 – Ako Te Izgubim Ljubavi
Ako Te Izgubim, Ljubavi
Vrati Se U Proljece
Za Mene Je Vrijeme Stalo
Moj Dragane, Sto Te Nema
Ko Ce Sada Pjesmom Da Te Budi
Izvinjene Srce Nece
Nije Meni Lako Zaboravit Tebe
Niko Kao Ti

1983 – Samo Za Tebe Jedini Moj
Samo Za Tebe Jedini Moj
Kajati Se Nikad Necu
Kako Cu Bez Tebe Sutra
Pozeli Nam Majko, Srecu
Pridji Malo Blize
Povedi Me Gdje Muzika Svira
Sanjala Sam Opet Tebe
Prihvati Me U Svoj Dom

1984 – Ko Ce Da Me Sakrije Od Kise
Dobro Jutro, Suzo Moja
Jedina Si Moja Ljubav
Hiljadu Zelja Imam
Izvinjene Srce Nece
Prekinimo Ljubav Nasu
Ko Ce Da Me Sakrije Od Kise
Vrati Se
Pismo Iz Daljine
Volim Te, Volim
Dodji Dok Kasno Nije

1985 – Sve Je Lijepo Samo Tebe Nema
Casu Mi Tugom Nalijte
Kazi, Kazi Njoj
Ljubavi Ili Prijatejstvo
Gdje Si Sada
Dodji Mi, Dodji
Sve Je Lijep, Samo Tebe Nema
Ostajem Sama
Dodji, Da Se Pomirimo
Ja Sam Mlada I Vesela
Zoro Plava

1987 – Pisma Cu Tvoja Cuvati
Pisma Cu Tvoja Cuvati
Stani, Stani Zoro Plava
Utjesi Mi Dusu
Oprosti Za Male Lazi
Da L` Cujes Pjesmu
Ti Si Prvi
Isplaci Se Kao Kisa
Kazi Mi Da Znam
Nek` Mu Moje Srce Sudi
Zasto Zivis Dva Zivota
1988 – Zapamtices Zapamtices
Eh, Bosne Mi Moje
Zapamtices, Zapmatices
Hajde Idi,Idi
Ucinicu U Ludosti Svasta
Zar Ti Mene Nije Zao
Nadji Malo Vremena
Ljubav Nece Proci
Dodji Da Se Pomirimo

1991 – Odlazim
Odlazim
Haljina Bela
Plave Oci
Moja Bolna Dusa
Ljubicu Te
Hladno Mi Je
Za Sve Je Krivo Vrijeme
Put Do Srece

1994 – Da Ti Je Do Mene Stalo
Da Ti Je Do Mene Stalo
Nema Tebe Pored Mene
Ne Zovi Mi Ime
Casa Srece
Banja Luko I Ta Tvoja Sela
Dodji Sunce
Ima Jedna Pesma
A Sada Dovidjenja

1997 – Ostani
Ne Pitaj Me Sta Mi Je
Kad Bih Mogla Da Te Zaboravim
Oci Smedje
Nadji Malo Vremena
Ostani
Siroce Sam
Pesma Ljubavi
Pozeli Nam Majko Srecu

2000 – Jaka Zena
Jaka Zena
Veruj Mi (Saban Saulic)
Danas Je Moj Dan
Zar Ti Mene Nije Zao
Tajna Ljubav
Svidjas Mi Se Ti
Ko Te Voli Ko Te Ljubi
Svirajte Sviraci

2004 – Nema Srece A Ni Tuge Vece
Nema Srece A Ni Tuge Vece
Bila Jednom Jedna Ljubav
Plave Oci
Srecno Vencanje
Oprastam Ti Sve
Casu Mi Tugom Nalijte
Ne Pitaj Me Sta Mi Je
Siroce Sam
Jaka Zena
Veruj Mi (Saban Saulic)
Zar Ti Mene Nije Zao

2011 – Novi Stari Hitovi
Zao Mi Je
Boli Li Te Suza Moja
Kome Treba Ovaj Zivot
Dodji Cekam Te
Casu Mi Tugom Nalijte
Zar Ti Mene Nije Zao
Jaka Zena
Ne Pitaj Me Stamije
Pozeli Nam Majko Srecu
Veruj Mi
Banja Luko I Ta Tvoja Sela
Ti Neznas A Ja Te Volim
Plave Oci
Pisma Cu Tvoja Cuvati
Odlazim
Haljina Bjela
Samo Za Tebe Jedini Moj
Ljubav Ili Prijateljstvo

Ostavite odgovor

