Ljuba Nedeljković


1973 – Pismo Koje Stici Nece

01. Ljuba Nedeljkovic – Pismo koje stici nece
02. Ljuba Nedeljkovic – Bez tebe je zivot tuzan

1974 – Dok Se Zivi Nek Se Zivi

01.Ljuba Nedeljkovic – Dok se zivi nek se zivi
02.Ljuba Nedeljkovic – Sta ucini prijatelju

1975 – Budi Hrabra Na Rastanku

01. Ljuba Nedeljkovic – Budi hrabra na rastanku
02. Ljuba Nedeljkovic – Vencanje je njeno danas

1976-1 – Ne Odlazi Majci Mojoj

01.Ljuba Nedeljkovic – Ne Odlazi Majci Mojoj
02.Ljuba Nedeljkovic – Drugarstvo Je Bilo Jace

1976-2 – Nocas Tugom Placam

01. Ljuba Nedeljkovic – Nocas tugom placam
02. Ljuba Nedeljkovic – Hiljadu dokaza za ljubav

1977-1 – Ja Ne Mogu Bez Tebe, Ti Ne Mozes Bez Mene

01.Ljuba Nedeljkovic – Ja Ne Mogu Bez Tebe, Ti Ne Mozes Bez Mene
02.Ljuba Nedeljkovic – Pesmom Te Ovom Pozdravljam

1977-2 – Cija Li Je Ono Mala

01. Ljuba Nedeljkovic – Cija Li Je Ono Mala
02. Ljuba Nedeljkovic – Sumadinka Jecam Zela

1978 – Oj, Djevojko

01. Ljuba Nedeljkovic – Spava Moj Grad
02. Ljuba Nedeljkovic – Oj, Devojko

1979 – Sa One Strane Lipovice

01. Ljuba Nedeljkovic – Sa One Strane Lipovice
02. Ljuba Nedeljkovic – Od Nedelje Do Nedelje

1982 – Sanjao Sam

01. Ljuba Nedeljkovic – Sanjao Sam
02. Ljuba Nedeljkovic – Oduvek Sam Zeleo

Albumi

1978 – Ljuba Alicic i Ljuba Nedeljkovic

1. Ljuba Alicic – Nema vise harema
2. Ljuba Alicic – Prolece sam mrzeo zbog tebe
3. Ljuba Alicic – Resih da se zenim
4. Ljuba Alicic – Zivot si mi promenila
5. Budu hrabra na rastanku
6. Nocas tugom placam
7. Ja ne mogu bez tebe, ti ne mozes bez mene
8. Sumadinka jecam zela
9. Pesmom te ovom pozdravljam

1983 – Izvorne Narodne Pesme

01. Ljuba Nedeljkovic – Devojcice, Devojcice Mala
02. Ljuba Nedeljkovic – Oj Livado Rosna Travo
03. Ljuba Nedeljkovic – Povela Je Jelka
04. Ljuba Nedeljkovic – Stani, Stani Devojcice

Ljuba Nedeljkovic – Nerasporedjeno

01. Ako ikad budes sama
02. Devojcice, devojcice mala
03. Oj livado rosna travo
04. Ozeni se Sumadinac
05. Pesmom te ovom pozdravljam
06. Ponekad zazalim
07. Stani, stani devojcice

Ostavite odgovor

