Ljubiša Vasiljević


1994 – Bjelasicom pasla stada

Ljubisa Vasiljevic – 01. Moji dani, konji vrani
Ljubisa Vasiljevic – 02. Ne ide, pa ne ide
Ljubisa Vasiljevic – 03. Pakao il’ raj
Ljubisa Vasiljevic – 04. Vila bana
Ljubisa Vasiljevic – 05. Zarobi mi srce
Ljubisa Vasiljevic – 06. Bjelasicom pasla stada

1999 – Kraljica ne krunisana

Ljubisa Vasiljevic – Izbrisace kisa tragove na cesti
Ljubisa Vasiljevic – Kralj Nikola
Ljubisa Vasiljevic – Kraljica ne krunisana
Ljubisa Vasiljevic – Malo Bog mi dao a malo i ja
Ljubisa Vasiljevic – Muske suze
Ljubisa Vasiljevic – Ne ljubi skitnicu
Ljubisa Vasiljevic – Ranjeni junak
Ljubisa Vasiljevic – Sve je pod kontrolom
Ljubisa Vasiljevic – Volim mladu curicu
Ljubisa Vasiljevic – Zarobi mi srce
Ljubisa Vasiljevic – Zbog rakije i zbog vina

Ljubisa Vasiljevic – Bjelasicom pasla stada (bonus)
Ljubisa Vasiljevic – Moji dani, konji vrani (bonus)
Ljubisa Vasiljevic – Ne ide, pa ne ide (bonus)
Ljubisa Vasiljevic – Pakao il’ raj (bonus)
Ljubisa Vasiljevic – Vila bana sa planine zvala (bonus)

2000 – Ne daj se stari

Ljubisa Vasiljevic – Prica Mala Lupeta
Ljubisa Vasiljevic – Tri crvena karanfila
Ljubisa Vasiljevic – Zena ko zena
Ljubisa Vasiljevic – Zna Li Tvoja Majka
Ljubisa Vasiljevic – Al Ti Brate Ne Pricam
Ljubisa Vasiljevic – Bog Mi Dao Curicu
Ljubisa Vasiljevic – Dabogda se za mene udala
Ljubisa Vasiljevic – Gresnica
Ljubisa Vasiljevic – Ne Daj Se Stari
Ljubisa Vasiljevic – Opet Sam Je Sreo S Njim

2003 Citam te mala

Ljubisa Vasiljevic – Raspleti kose
Ljubisa Vasiljevic – To nije zivot
Ljubisa Vasiljevic – Zivela si ko kraljica
Ljubisa Vasiljevic – Dva jarana
Ljubisa Vasiljevic – Gospodin u dusi
Ljubisa Vasiljevic – Ko mi uzme tebe
Ljubisa Vasiljevic – Ma Citam te mala
Ljubisa Vasiljevic – Mala plavusa
Ljubisa Vasiljevic – Nemojte o njoj
Ljubisa Vasiljevic – Prijatelj mi budi

2006 – Sam Za Stolom

Ljubisa Vasiljevic – Sam Za Stolom
Ljubisa Vasiljevic – Gde Ja Stadoh, Ti Produzi
Ljubisa Vasiljevic – Hiljadu Suza Vrelih
Ljubisa Vasiljevic – Moja Nado, Moja Tugo
Ljubisa Vasiljevic – Katarina
Ljubisa Vasiljevic – Djavolica
Ljubisa Vasiljevic – Odlazi Devojko Luda
Ljubisa Vasiljevic – Probao Sam I Veran Da Budem

2006 – Pjesme koje ste vi odabrali

Ljubisa Vasiljevic – Noz U Ledja
Ljubisa Vasiljevic – To nije zivot
Ljubisa Vasiljevic – Tri crvena karanfila
Ljubisa Vasiljevic – Volim mladu curicu
Ljubisa Vasiljevic – Zena ko zena
Ljubisa Vasiljevic – Gospodin u dusi
Ljubisa Vasiljevic – Gresnica
Ljubisa Vasiljevic – Moji dani konji vrani
Ljubisa Vasiljevic – Raspleti kose
Ljubisa Vasiljevic – Sve je pod kontrolom
Ljubisa Vasiljevic – Vila Bana sa planine zvala
Ljubisa Vasiljevic – Bjelasicom pasla stada
Ljubisa Vasiljevic – Izbrisace kisa tragove na cesti
Ljubisa Vasiljevic – Kralj Nikola
Ljubisa Vasiljevic – Ne ide pa ne ide
Ljubisa Vasiljevic – Ne Daj Se Stari

2009 – Stare kosti

Ljubisa Vasiljevic – Stare kosti
Ljubisa Vasiljevic – Probao sam – Iluzija
Ljubisa Vasiljevic – Lavica
Ljubisa Vasiljevic – Zasto places kad si kriva
Ljubisa Vasiljevic – Poslednji put se javi
Ljubisa Vasiljevic – Otkud ti u ovo doba
Ljubisa Vasiljevic – Menjati se nikad necu
Ljubisa Vasiljevic – Lepa Novosadjanka

Ljubisa Vasiljevic – Hit pesme

01. Vila Bana
02. Bjelasicom pasla stada
03. Tri crvena karanfila
04. Gospodin u dusi
05. Sve je pod kontrolom
06. Raspleti kose devojko
07. Gresnica
08. Sam za stolom jedan covek sedi
09. Djavolica
10. To nije zivot
11. Noz u ledja
12. Zena ko zena
13. Gde ja stadoh ti produzi
14. Ne ide pa ne ide
15. Izbrisace kisa tragove ne cesti
16. Probao sam i veran da budem
17. Moji dani konji vrani
18. Volim mladu curicu
19. Ne daj se stari
20. Kralj Nikola

Ljubisa Vasiljevic – Uzivo

Ljubisa Vasiljevic – Banja luko i ta tvoja sela
Ljubisa Vasiljevic – Bjelasica
Ljubisa Vasiljevic – Gospodin u dusi
Ljubisa Vasiljevic – Ima jedna krcma u planini
Ljubisa Vasiljevic – Jer zena je zena
Ljubisa Vasiljevic – Kuce male
Ljubisa Vasiljevic – Ne daj se stari
Ljubisa Vasiljevic – Prodjoh bosnom kroz gradove
Ljubisa Vasiljevic – Stani stani ibar vodo
Ljubisa Vasiljevic – Sto mi noci nemaju svanuca
Ljubisa Vasiljevic – Sve behara i sve cveta
Ljubisa Vasiljevic – Tri crvena karanfila
Ljubisa Vasiljevic – U starom gradu visegradu
Ljubisa Vasiljevic – Vila bana sa planine zvala
Ljubisa Vasiljevic – Vila bana sa planine zvala 2
Ljubisa Vasiljevic – Za mojim stolom sve pod kontrolom
Ljubisa Vasiljevic – Zanela me svetla velikog grada

Ostavite odgovor

