Ljupče Nedić Bosanac


1988 – Pijem, Pijem – Jugodisk – BDN 3377

01. Ljupce Nedic – Pijem Pijem
02. Ljupce Nedic – Uzeo Haso Fatu Na Probu
03. Ljupce Nedic – Idi Sve Mi Uzmi
04. Ljupce Nedic – Krcmo Verni Druze
05. Ljupce Nedic – Mnogo Sam Te Voleo
06. Ljupce Nedic – Kazite Mi Noci
07. Ljupce Nedic – Bila Si Mi Sve
08. Ljupce Nedic – Jedina Moja, Volim Te

1995 – Ko je kome ost’o duzan (kaseta)

Ljupce Nedic – Izdala si nasu ljubav
Ljupce Nedic – Hvala ti za sve
Ljupce Nedic – Mesto u dusi
Ljupce Nedic – Gledam oci tvoje
Ljupce Nedic – Ko je kome ost’o duzan
Ljupce Nedic – Samo tuga zauvek ostaje
Ljupce Nedic – Rekao sam ti
Ljupce Nedic – Tecite suze tecite

1995 – Izdala Si Nasu Ljubav – CD L95 109

01. Ljupce Nedic – Izdala Si Nasu Ljubav
02. Ljupce Nedic – Hvala Ti Za Sve
03. Ljupce Nedic – Mesto U Dusi
04. Ljupce Nedic – Gledam Oci Tvoje
05. Ljupce Nedic – Samo Tuga Zauvek Ostaje
06. Ljupce Nedic – Rekao Sam Ti
07. Ljupce Nedic – Ko Je Kome Osto Duzan
08. Ljupce Nedic – Tecite Suze Tecite
09. Ljupce Nedic – Pijem Pijem
10. Ljupce Nedic – Idi Sve Mi Uzmi
11. Ljupce Nedic – Krcmo Verni Druze
12. Ljupce Nedic – Mnogo Sam Te Voleo
13. Ljupce Nedic – Kazite Mi Noci
14. Ljupce Nedic – Bila Si Mi Sve
15. Ljupce Nedic – Jedina Moja Volim Te

1996 – Cuvari ljubavi

Ljupce Nedic – Da ti vratim prevaru za neveru
Ljupce Nedic – Hej, sta nam zivot moze
Ljupce Nedic – Ti si praznik za oci
Ljupce Nedic – Dal’ cu moci, dal’ cu moci
Ljupce Nedic – Hej, mladosti
Ljupce Nedic – Cuvari ljubavi
Ljupce Nedic – Volecu te sve do kraja
Ljupce Nedic – Jednom si me usrecila
Ljupce Nedic – Ko je on
Ljupce Nedic – Vreme prolazi, voljena moja

2000 – Ne pitam ko si

Ljupce Nedic – Ne pitam ko si
Ljupce Nedic – Sto tugujem
Ljupce Nedic – Da mi nije tuge
Ljupce Nedic – Gradili smo dom za srecu
Ljupce Nedic – Oprosti mi
Ljupce Nedic – Ovo malo duse
Ljupce Nedic – Cuvajmo se ljubavi (duet Cana)
Ljupce Nedic – Nedam te
Ljupce Nedic – Greska
Ljupce Nedic – Zavede me

2005 – Bices Moja

Ljupce Nedic – Bices moja
Ljupce Nedic – ali mozes to
Ljupce Nedic – Gde si druze
Ljupce Nedic – Kajanje
Ljupce Nedic – Pesme poj
Ljupce Nedic – Svila, zlato
Ljupce Nedic – Vencanje
Ljupce Nedic – Za tebe

Ostavite odgovor

