Toma Zdravković


1970
Kad se voli sto se rastaje
Beograde ponositi
Idi zauvek
Tamburasi, tamburasi

1970
Boli, boli, boli
Rastajemo se

1970
Sliku tvoju ljubim
Danka

1970
Dete ulice
Dolazi, dolazi

1971
Ljubavi, zivote moj
Nedzmija
Boli, boli (Ilidza 1970)
Kad se voli sto se rastaje
Dete ulice
Tamburasi, tamburasi
Odlazi, odlazi (Ilidza 1969)
Rastajemo se
Noci su tuzne sve
Necu plakati zbog tebe
Danka
Idi zauvek

1971
Pesma o Kitty Swan
Ima dana

1972
Poslednje pismo
Sudbino

1972
Zivorade
Bez ljubavi

1972
Nocas sam tuzan, ciganko moja
Majci za rodjendan

1973
O majko, majko (Majci za rodjendan)
Sliku tvoju
O ciganko moja
Kad se voli
Sta ce mi zivot
Ciganka
Buket belih ruza
Ja nemam prava (Tugo moja noci duge)
Sto te veceras nema
Tamburasi svirajte
Rastanak – nedostaje

1973
Petlovi poje
Stojane sine

1973
Prokleta nedelja
Nado, Nado

1974
Sutra se vracam kuci
Lele, lele ciganko

Nezaboravne melodije 1976
Ciganka
Idi zauvek
Sliku tvoju ljubim
O majko, majko (Majci za rodjendan)
Sta ce mi zivot
Buket belih ruza
Ja nemam prava (Tugo moja noci duge)
Rastanak – nedostaje

Nezaboravne melodije 1976
Umoran sam od zivota (Hej kafano)
Prokleta je ova nedelja (Marija)
Danka
O ciganko moja (O mladosti zasto prolazis)
Sto te veceras nema
Idi zauvek
O majko, majko (Majci za rodjendan)
Kad se voli
Sliku tvoju ljubim
Ciganka

Nikad necu da te zaboravim 1976
Ja nemam prava ni na kakvu srecu
Lele, lele, ciganko
Nocas sam tuzan, ciganko moja
Sudbino, sudbino
Sutra se vracam kuci
Majci za rodjendan
Sliku tvoju ljubim
Zasto, cigo, tuznu pesmu sviras
Sto te veceras nema
Nikad necu da te zaboravim

1978
Jugoslavijo
Uzeleh se, majko Beograda

1979
Umoran sam od zivota
Prokleta nedelja
Danka
Rastajemo se
Nada
Za tebe cavale druze
Idi zauvek
Rodjendan bez tebe
Majci za rodjendan
Marta

1979
O, majko vrati se
Ti si moje prolece zivota

1980
Umoran sam od zivota
Kari Sabanovi

1980
Mirjana
Suze moje

1980
Zbogom moja mladosti
Stara uspomena

Cekaj me 1981
Cekaj me
Pustite me da zivim svoj zivot
Kamena stena
Sto te volim kad si tudja
Prastam ti sve
Posle case vina
Zbogom moja mladosti
Ana
Dva smo sveta razlicita

Zlatna 1 1982
Prokleta nedelja
Umoran sam od zivota
Lele, lele, ciganko
Ljubavi, zivote moj
Sto te veceras nema
Majci za rodjendan
Sto je tuzna tako ova noc
Danka
Tamburasi, tamburasi
Nocas sam tuzan, ciganko moja
Kad se voli sto se rastaje
Rastajemo se

Dva smo sveta razlicita 1983
Tuzno leto
Zena druga mog
Oj, Dunave Dunave
Sliku tvoju ljubim
Dete ulice
Ej, Branka Branka
Izgubljeni u zivotu
Dva smo sveta razlicita
Sviraj te mi tiho, tise
Zaboravljam pesmu

Dotak’o sam dno zivota 1984
Dotak’o sam dno zivota
Svirajte nocas samo za nju
Ostala je samo uspomena (Ispod palme)
Sta je to u meni
Ludi Tomi
Za Ljiljanu
Gde si sada
Dodji moja tugo (Suze moje)
Ruzan kao djavo
Rogonja

E, moj brate 1986
E, moj brate
Ti si ono sve sto znam
Odvukla mi dusu preko jezera
Dete ulice
Ja placam
Zaljubih se, pa se kajem
Aleksandra
Zaboravljam pesmu

Zlatna 2 1986
Idi zauvek
Ej, Branka, Branka
Cekaj me
Odlazi, odlazi
Sliku tvoju ljubim
Dotako sam dno zivota
Svirajte nocas samo za nju
Sudbino
Sutra se vracam kuci
Za Ljiljanu

Da l’ je moguce 1987
Da l’ je moguce
Pukla zica na gitari
Fatima
Ostao sam sam
Pesme moje (Jednog dana kada odem)
Zena je plakala (Dan kada sam otisao)
Ja nemam prava (Tugo moja noci duge)
Sviraj, sviraj nepoznati druze

Evo me opet 1988
Svirajte cigani
Da mi je stari ziv
Dal ima neko
Tuzne noci
Vozovi moji prolaze
Osmice
Izgubljene ljubavi
Pustite me da zivim svoj zivot

Kafana je moja istina/Secas li se Sanja 1990
Kafana je moja istina
Haj, zaigraj
Zelena reka
Jelena
Ruze
Secas li se, Sanja
Majko
Plakala je (Samo nju ne kuni majko)
Sta ce mi zivot

Toma Zdravkovic je preminuo 30 Septembra, 1991 u Beogradu. Ostalo sve su kompilacije.

1991
Prokleta nedelja
Petlovi poje
Nado, Nado
Stojane, sine
Odlazi, odlazi
Fatima
Kad se voli, sto se rastaje
Idi zauvek

Dotak’o sam dno zivota II 1992
Da l’je moguce
Danka
Svirajte nocas samo za nju
Sliku tvoju ljubim
Umoran sam od zivota
Dete ulice
Rastajemo se
Tamburasi, tamburasi

Zlatne ploce 1996
Prokleta nedelja
Umoran sam od zivota
Lele, lele, ciganko
Ljubavi, zivote moj
Sto te veceras nema
Majci za rodjendan
Sto je tuzna tako ova noc
Danka
Tamburasi, tamburasi
Nocas sam tuzan, ciganko moja
Kad se voli sto se rastaje
Rastajemo se

Najveci uspjesi 1998
Dotako sam dno zivota
Sta je to u meni
Za Ljiljanu
Idi zauvek
Fatima
Sviraj, nepoznati druze
Odlazi, odlazi
Sliku tvoju ljubim
Dal je moguce
Pukla zica na gitari
Svirajte cigani
Da mi je stari ziv
Izgubljene ljubavi
Dodji moja tugo (Suze moje)
Pustite me da zivim svoj zivot
Zelena reka
Pesme moje (Jednog dana kada odem)

Jedan je Toma 1999
Ostala je samo uspomena
Prokleta nedelja
Umoran sam od zivota
Ej, Branka, Branka
Dotako sam dno zivota
Kafana je moja istina
Secas li se Sanja
Svirajte nocas samo za nju
Za Ljiljanu
Odlazi, odlazi
Danka
Tamburasi, tamburasi
Rastajemo se
Sto te veceras nema
Ljubavi, zivote moj
Nocas sam tuzan, ciganko moja
Kad se voli sto se rastaje
Cekaj me
Sliku tvoju ljubim

Hitovi 2006
Kafana je moja istina
Sta ce mi zivot
Dal je moguce
Dva smo sveta razlicita
Lele, lele, ciganko
Tuzno leto
Prokleta je ova nedelja
Plakala je (Samo nju ne kuni majko)
Sliku tvoju ljubim
Ljubavi, zivote moj
Idi zauvek
Ej, Branka, Branka
Nocas sam tuzan, ciganko moja
Vozovi moji prolaze
Svirajte cigani
Pukla zica na gitari
Dete ulice
Dotako sam dno zivota
Danka

Ostavite odgovor

