Vida Pavlović


1972 – Ljubavi Mi Daj (Singl)
Ljubavi Mi Daj
Gledala Sam Sa Prozora

1972 – Teku Casi Bola (Singl)
Ne Spremaj Majko Darove
Nikada Vise,Nikada
Teku Casi Bola
Usamljena Zena

1973 – Ljubav Je Djevojacki San (Singl)
Ja Pogledah Preko Kola 1
Ja Pogledah Preko Kola 2
Ljubav Je Djevojacki San

1973 – Nemoj Da Ti Dusa Tugom Pati (Singl)
Nemoj Da Ti Dusa Tugom Pati
Placem Vec Tri Dana

1974 – Dosli Dani Tugom Rasplakani (Singl)
Dosli Dani Tugom Rasplakani
Pusti Majko Na Prozor Da Stanem
Sanak Me Mori
Zivot Tece, Zivot Huji

1974 – Najljepsi Dar Majci (Singl)
Najlepsi Dar Majci
Zbog Tebe Nevjernice

1975 – Zaboravljena Ljubav (Singl)
Zaboravljena Ljubav
O, Kako Mi Suze Liju

1976 – Mi Ce Mo Se Ipak Sresti (Singl)
Mi Ce Mo Se Ipak Sresti
Svako Trazi Novu Ljubav

1976 – Ne Lazimo Jedno Drugo (Singl)
Ne Lazimo Jedno Drugo
Plava Lampa Treperi

1977 – Otiso Si Na Ulice Grada (Singl)
Otiso Si Na Ulice Grada
Misle Ljudi Da Sam Srecna

1978 – On Je Covek Sto Mi Uze Srecu (Singl)
On Je Covek Sto Mi Uze Srecu
Meni Treba Nezno Milovanje

1979 – Kako Zivis Pored Druge Zene (Singl)
Kako Zivis Pored Druge Zene
Donesi Radost U Moju Tugu

1980 – Vracas Se Kasno U Zivot Moj (Singl)
Vracas Se Kasno U Zivot Moj 1980
Zasto Nisi Doso

1981 – Verovah Mu
Verovah Mu
Ne Trazi Me U Snovima
Gledala Sam Sa Prozora
Kad Sunce Zadje
Snijeg Pade, Drumi Zapadose
Mor Dej Inder Daman
Romano Ilo
Siroce Sam

1982 – Aven Aven Romalen
Aven Aven Romalen
E Dadeci Cajori
Bibijako Sastipe (Romska Slava)
Milenino Kolo
E, Laute Basalen Taj Roven (Violine Sviraju, Mi Placemo)
Tusa Naklem Baro Paj (S Tobom Sam Presla Veliku Reku)
Cerma Devla Cirikli (Pretvori Me Boze U Pticu)
Sitno Romsko Kolo

1984 – Ostala Je Pesma Moja
Ostala Je Pesma Moja !
Jaca Od Tuge
Nemam Nikog Da Me Voli
Samoca Je Od Bolesti Teza
Uzalud Te Trazim !
Ili Ona Ili Ja
Pusti Me Na Miru Da Volim

1985 – Nocima Te Sanjam
Druga Te Nocas Ljubi
Necu Tebi Da Se Vratim
Juce Sam Ti Milovala Sina
Ja Sam Zena Sa Dva Srca
Ti Si Naso Drugo Rame
Srecno Vreme
Nocima Te Sanjam
U Ime Ljubavi

1986 – Tuzna Majka
Tuzna Majka
Ja Sam Zena Sto Voli
Prozor Moje Stare Kuce
Samo Sam Jednom Volela
Ceram Kana Avava
Zalazi Sumorno Sunce
Nisi Smeo Da Pogresis
Vrati Se Dragi

1987 – Smejem Se I Placem
Smejem Se I Placem
Dodji U Topli Dom
Da Li Si Srecan Noci Ove
Uvek Cu Da Te Volim
Kad Imam Pravo Na Bol
Komsija
Da L’ Se Vraca Odlutala Sreca
U Ovoj Kuci Tuga Dise
Godina Deset

1988 – Rodjena Sam Da Pevam I Ljubim
Pusti Me Da Zivim
Volela Sam
Ja Volim Te
Ponekad Se Mene Seti
Dosli Dani Tugom Rasplakani
Kao Blagi Povetarac
Rodjena Sam Da Pevam I Ljubim
Ponovo Sam Ja Sanjala
Pamticu Te Dugo

1989 – Ja Bih Tebe
Ja Bih Tebe Milovala
Vec Godina Ima
Kazi Mu, Kazi
Pesmu Mi Dajte
Zajedno Smo Pobedili
Sreco Moja
Taj Covek Ima Veliko Srce
Dok Je Mene Dok Je Pesme

1991 – Pomirenja Nema
Pomirenja Nema
Dragane
Ljubavi Moja Prokleta
Kasno Je Za Sve
Ko To Peva Moju Pesmu
Evo Svice Zora
To Ja Hocu
Izmisli Me

1993 – Neka Suze Moje
Neka Suze Moje
Lumpuj Nocas
Stigle Su Me Suze Moje Stare Majke !
Prestala Sam
Mene Grle Duge Noci
Zaklela Se Zemlja
Sarena Marama
Ljubav Nije Za Bogate

1993 – Zakucaj Na Moja Vrata
Zakucaj Na Moja Vrata
Popio Si Sve Moje Prstenje
Hvala Ti
Ovde Mi Nije Mesto
Umrecu Ti Na Rukama
Eh, Jadna Ja
Pevala Sam Pijancima
Lagale Me Tvoje Oci

1994 – Haljine Sarene
Haljine Sarene
Casa Vina
Sine
Jorgovani
Podizem Casu
Moje Pesme
Jedna Suza
Ti Si Covek

1997 – Neka Gori Sveca
Neka Gori Sveca
Tuzan Zivot
Besav Tele Taj Rovav
Mungo Cavro
Zvonurja Kaj Maren
Ciriklije
Me Mislima
O Del Dela Te Dikav

2000 – Ko Mi Ljubav Uze
Ne Idi
Al Bez Tebe Ziveti Ne Mogu
Rekla Mi Je Drugarica
Pusti Suzu
Ko Mi Ljubav Uze
Ustaj Sine
Uzmi Moje Srce
Svako Trazi Novu Ljubav

2002 – Pesme Koje Vecno Ostaju
Gledala Sam Sa Prozora
Sanak Me Mori
Dosli Dani Tugom Rasplakani
Pusti Majko Na Prozor Da Stanem
Ja Pogledam Preko Kola
Teku Casi Boli
Ljubav Je Devojacki San
Placem Vec Tri Dana
Ne Spremaj Majko Darove
Ostala Je Pesma Moja
Usamljena Zena
Livadama Dolinama
Jaca Od Tuge
Ili Ona Ili Ja
Samoca Je Od Bolesti Teza
Uzalud Te Trazim
Misle Ljudi Da Sam Srecna

2003 – Legenda
Legenda
Sviraj Cigo
Na Jastuku Mome
Pricaju Mi Pricaju
Gde Si Dragi Zalutao
Svadbeni Venac
Detinjstvo
Ej Sudbino
Bolan Kraj
Ah Noci
Koktel

2004 – Zlatna Kolekcija
Gledala Sam Sa Prozora
Ljubavi Mi Daj
Tuzna Majka
Ja Sam Zena Sto Voli
Prozor Moje Stare Kuce
Ceram Kana Avava
Zalazi Sumorno Sunce
Nisi Smeo Da Pogresis
Vrati Se Dragi
Druga Te Nocas Ljubi
Necu Tebi Da Se Vratim
Juce Sam Ti Milovala Sina
Ja Sam Zena Sa Dva Srca
Ti Si Naso Drugo Rame
Srecno Vreme
Nocima Te Sanjam
U Ime Ljubavi

Ostavite odgovor

